יום רביעי, 25 ביוני 2014

פרק א'

מפרקי שִי-פַרעֹה התמלאו באוויר. שי-פרעה היא כלי לחימה ממוחשב לטווחים רחוקים. ששת מפרקיה חיברו שבעה מבנים מעגליים מפותלים לתוך עצמם ככרוכיות ענקיות. אחת מהן, הכרוכית העורפית התברגה לנקיק בחריץ לבה. מעליה כבריח אחזו שאר מבני הגוף  בפיסה ממישורי אסטרואיד N87457
מהכרוכית המצחית עקבה מחצית תודעתה אחר שינויים בטבלאות הפיקוח. המצחית התנשאה מעל שאר המבנים המעוותים. גודל כל מבנה היה בממוצע 400 מטרים ריבועיים שנפרשו ללא אחידות כעקומה חלזונית עם זיזים וקוצים. כל מבנה היה רצועה ברוחב ועובי משתנה שנכרכה סביב עצמה. מעל למצחית שלושה מחושים עצומים; מחוש אחד התנוסס כלפי מעלה וקלט פקודות בשלט רחוק ממחצית תודעתה שנמצאה בערפילית שק הפחם. המחוש השני סרק את סביבתה הקרובה וכעת ינק אוויר מכונן חיצוני שהתעופף סביב שי-פרעה. דרך השלישי התקבלו ונשלחו נתונים לצוות נועז של לוחמים שנשלח למשימה בכדור הארץ.
יחידת הלוחמים חצתה את מעטפת כדור הארץ. שי-פרעה חשה בעומס שעל המעבד המקומי במצחית. הנורות בקצה התחתון של סרגל הכאב החלו להבהב. היא שאפה אוויר באיטיות. האוויר זרם דרך הכרוכיות הקודקודיות, העורפיות והרקתיות- שתיים מכל סוג- נע במפרקים הטריזים והרצועתים שבינם, מצנן  סרגלי כאב מקומיים. הכיווץ במצחית שאב פנימה את תאי האוויר. הסחיטה ניקתה את המעבד המקומי מנגבת את חלל המגדל הספיראלי משאריות עבר לא ממוין. בכרוכית הקודקודית העליונה נגמעו נתוני סריקה טריים שקוד הנחיתה בכוכב אֶרֶץ הזרים למאגרי הידע קצרי המועד עבור ההשוואות הבלתי נגמרות; בזמני משימה, שלכול נקודה ופסיק  השפעה ישירה על עצביה ושריריה, הקפידה שי-פרעה לא להפריע להליך +1 שיוצרה, הָמַלְחִים, התעקש לחקוק בגוף חייליו. תִפְקוּד הָיוֹרֶש, אותו ביטוי חשבונאי קדום הפך אצל המַלְחִים לתורה, וקרדום חפירה שבה הוא קבר את יריביו. בעזרת הַטְבָּעָה בחוֹמְרַת הָלוֹחֶם ולא רק קידודו  בתוכנה הרכה, הפך אינסוף פלוס אחד לגורם בטעינה- ששום שליט, גנרל  או כל משתמש אחר בלוחמעל לא התעלם מהשלכותיו. +1 היא  סריקה כפויה ולא- פוסקת לחיפוש טעויות- הפרשה בזבזנית של שתי חמישיות מכוחות הכלי לביצוע פעולה כביכול חסרת תכלית; ברירת מחדל שאפשרה לשי-פרעה בזמן קרב, לוותר על חשיבה עצמאית ולסמוך.
 היא הזיזה את מבנה העיניים  והביטה לעבר הישות בערפילית שק הפחם  שנצנצה במרחק שש מאות שנות אור. רוב הנצנוצים לא היו מכוונים אליה דווקא אלא למפקדות קישור ברחבי תבל שניהלו מקרוב את ענייניה הכלכליים של הישות ביקום.

בתמונה 1: שי פרעה ממוקמת על האסטרואיד N87457. בקצה התחתון של התמונה (מסומן בחץ ועיגול) לווין "אפיפית" שעליה ממוקמת מקכדה"א (מפקדת קשור לכדור הארץ) ומשאבות האוויר מכדור הארץ.

תמונה 2:  הישות ממוקמת באמצע ערפילית שק הפחם, ערפילית הבליעה הבולטת ביותר בקבוצת הכוכבים הצלב הדרומי 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה