יום רביעי, 25 ביוני 2014

פרק ז'

לאחר שהוחלט ב ישות לברר מדוע אוויר כדור הארץ מזוהם, שי-פרעה נבחרה ככלי הראוי למשימה. מגוון מטלותיה, שביצעה ברחבי ומחוץ לערפילית רחב. לוחמי צבאה הפרטי,  מוציאים לפועל שהיא עצמה עזרה בייצורם, נאמנים. כל אלו ועוד עמדו לזכותה כשזכתה במכרז. הסיכונים גם נשקלו. כדור הארץ תויג באיגרות המלחים כבר-סיכון למחלה. שי-פרעה הפכה עולמות מנהלתיים כדי להסב את התיוג כך שלא יפגום בסיכוייה לנצח במכרז על פשר האוויר המזוהם. השמועות על הימצאותו החלו לחלחל ברחבי הזמנים של היקום. במקביל לשליחת חייליה למשימות איסוף מידע, התחילה שי-פרעה לעבד ולמיין שוב את הנתונים שנימות השדר שלחו מהזמן שפוזרו על כוכב ארץ. גשם חומצי שפגם באיכות האוויר החל להופיע באזורים עם פחם באדמה. בין אם הנימות שמקורן בשק הפחם נמשכות לחומר הפחמי או כיוון שהמכרות מילאו כה יפה את תנאי התקבצותם: סגר וצליל חי, פעילות נחילית ערה נרשמה ולא זכתה לכל התייחסות עד ששי-פרעה החלה לפשפש בזיכרונות מקכדה"א.
הנחילים לא נחשדו כמניעי הזיהום ומכיוון שצרכני האוויר עדין לא נפגעו מהשינוי באיכות האוויר, הוחלט ב ישות לברר עניינם קודם. למכרז הזה ניגשה שי-פרעה לבדה. הזיהום שהחל להתפשט מהכרוכית העורפית הגביר את הנקישות במנוע הבעירה הפנימית בכרוכית מצחית. אלו נוצרות מהצתה עצמית של החומר המקומי המשמש כחומר גלם. ב N87457נוצלה הפלטינה שבעבעה ללא הרף מחוץ לכרוכיות. לזיהום אצלה ולגידול אצל תRד יש מאפייני פלטינה ברורים. הסמן  בסרגל הכאב טיפס בשנתות, היא שאפה אוויר ושאפה פי- 8 מקצבתה. זקוקה לכל פרודה, היא תיעלה אותו לכל נקודות חולשתה. עכשיו היה הזמן להטות את משקלה על הכאב. היא הניעה את כול מפרקיה, מהקטן לגדול, מהרחוק עד הקרוב  לזיהום. לרגע קט המבנה בעבע כלבת הפלטינה הרותחת ונח שוב. הכרוכית העורפית נחבקה בעוז בתוך הנקיק.שי-פרעה  שאפה אוויר פי-10 מקצבתה.
הנחיל והרקדנית בקודקודו נטש את גג דיזנגוף סנטר. הנחיל שהגיע הכי גבוה מחוץ למבנה תחום, נסוג לשטח מוכר לו. לו הרימו מאות הצופים שישבו בבית הקולנוע וצפו בסרט שיוצא מהמסך  את עיניהם, הם היו רואים כלום. תדרי האנושיים, הנימות וצוות לוחמיעל היו שונים. לא נדרש ציוד פענוח מתוחכם אבל לא התעורר הצורך. לעומת זאת השבוי פקח עיניו לראשונה וצווח. מסביבו דאו העטלפים. ציוציהם העפילו על קריאות חרדתו.

תמונה 1: הרקדנית מחוללת בקודקוד הנחיל

תמונה 2: צופי הסרט לא רואים דבר מהמתרחש[1]

תמונה 3: תRד יוצא מכניסה 13 ובוחן חלל פנימי דרום

תמונה 4: גּוּשיער נתלית בחלל פנימי צפון

תמונה 5: השבוי פוקח עיניו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה