יום רביעי, 25 ביוני 2014

פרק ב'

כל לוחם בנפרד חצה את הדרך מבטנה של שי-פרעה  למעטפת כדור הארץ. רק כשחצו את מעטפת כדור הארץ הם  התכנסו להכנות אחרונות לפני הנחיתה; שלושה כלים שונים משתי סדרות שונות שהרכיבו צוות אחד, החזק ביותר ברחבי היקום. בגופם הזערורי שוננו  מיומנות שונות מוכנות למימוש בהרשאה עצמית, קבוצתית ושל שי-פרעה. יעדי המבצע היו שניים: א- לרסק נחיל נימות עצום שטיפס על בניין הקיפודי עם המרפסות שמעל לקניון. ב-  להגיע אל שבוי אנושי במערה החשמלית שבעים מטרים מתחת לתירס, לרכב על גל השפעול המבוצע לו בשורשי הנחיל ולהטמין במוחו שבב קוד.
לקראת הנחיתה על הגג נפרשה גּוּשיער- עליון כמניפה. גּוּשיער -תחתון כדמעה סוכך על היחידה המובחרת. תRד והרקדנית יוצרו ככלי מונחה שריר וככלי מונחה עצב. ההפרדה המוחלטת הקלה משמעותית בעומסי העברת הנתונים לפיקוד אבל חייבה יותר חיילים עם מיומנות שונות. על גושיער, בתיאוריה,  אפשר היה להלביש אין ספור כלים. היא תוכננה מראש להיות פתוחה להרחבה. אורכה של גּוּשיער בבסיס עשרה סנטימטרים, רוחבה ועובייה- ארבעה וחצי. למאות חורים בגּוּשבסיס הוברגו חוטים ארוכים וצרים. מרביתם, עדיין לא תפקודיים בדגם זה. כל חוט נמתח כגומי פי 100 מאורכו ותיפקד עצמאי ובקבוצה. כזרוע עצמאית או אף כקווצת שערות  הן גיששו, מיששו, משכו ולפתו כל מוצק העומד בדרכן. עדין גושיער לא ניתבה וחוללה כתRד והרקדנית.  הלחץ במזין המענה החוזר מ הישות וממחצית תודעתה החיצונית אצל שי פרעה העיד שלא רק היא עדה לרגע שירשם כקרב בכורה מרהיב ללוחם על חדש. כשזהרורי תודעה מושחלים כחרוזים נוצצים ב גּוּשיער, נראו תRד והרקדנית כרובוטון אוטומטי מהאי פעם.
אדמת הארץ התקרבה אליהם במהירות. הבניין מואר חלקית. הנחיל שטיפס דרך המרפסות לשמיים לא הראה סימנים שהוא מודע למתקפה עליו. הרקדנית ו גּוּשיער התיישרו לכיוונו. הרקדנית ניווטה עצמה לקודקוד הנחיל שהיה קטן יחסית לגופו. גּוּשיער אספה עצמה כקוקית, לשתי קווצות. עם  הקווצה הקצרה תעגן ואת הארוכה תלפף סביב הנחיל כפלצור. תRד הקיף את 102,000 מטרים רבועים של המתחם ואסף תדרי ראיה מהנימות החופשיות שבאזור. היו הרבה מהן. הוא התאחד בסביבת השבוי. שי-פרעה פקדה להשיל עורו.  ברשומות, תRד קלט את הפקודה והגיב בסימן ?

התמונות הראשונות התבהרו:

1- השלישייה מתקרבת לגג  

2א- הרקדנית בדרך לנחיל 2ב גּוּשיער  מתלפפת סביב הנחיל 

3- אנוש משופעל במערת העטלפים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה