יום חמישי, 5 ביוני 2014

פרק י'

עתה, ששניים מחייליה היו בשליטת הנחיל, והיא עצמה פגועה, שי-פרעה התמקדה בראש וראשונה בבניית מעקף תקשורת מהצוות בדיזנגוף סנטר  ישירות לשק הפחם.  כללי אצבע  לכלי ניהול מלחמה בזמן פציעות הן: א- החלטות מהירות, לטווח קצר ודיוק נמוך. ב-  הצפת מידע טרי מזירת הקרב הלאה, לערפילית. הישות בערפילית לא קיבלה הפסדים, רק עיכובים בהגשמת יעדים. אינספור המשתנים עודכנו ללא הרף ברשימת המטלות. השליטה ביקום התממשה בזכות חוסר הרצון לתרגם כיבוש לעוצמת קבע. ב ישות לא טרחו כלל על מינהל מייצב או מנשל בגופים השמימיים עם צורות חיים בעלי תודעה עצמית כאנושיים בכדור הארץ. תפקידה המקורי של שי-פרעה היה לזהות גורמי זיהום על האדמה ואז להעלימם. מצופה ממנה עכשיו בזמן מגע לספק כמה שיותר נתוני הסתברות  לקשר בין תופעת הנחילים לתופעת זיהום האוויר.
בגופה, חדירת הפלטינה מאדמת האסטרואיד בכרוכית העורפית נתנה אותותיה. פצע ממשי נבקע. נוזל צמיגי שחור הצטבר סביבו כקו הגנה אחרון. לכאורה היו בפניה שתי ברירות: א- להתעלם מהצוות, לעזוב  את האסטרואיד ולטפל בעצמה בחלל ב- להתעלם מעצמה, להידחס לתו קוד ולהצטרף לצוות. שי-פרעה הגיעה לחוד המערך הצבאי של ה ישות כיון שבפועל יוצרה, הָמַלְחִים , כבר החליט בשבילה: קדימה, להסתער!
שי-פרעה חצתה את הליך +1 והפסיקה את נוהל הבדיקות. כדי להקל על ברירת המחדל להתממש, היא קטעה את צינור הנתונים הראשי מהכרוכית העורפית, בולמת זמנית את הנמק המתפשט לכיוון המפרקים. מערבלי הצליל של הצוות מוקמו בשתי הכרוכיות הרקתיות. הצליל דורש יותר עומס על המערכות מאשר קריאת קוד פשוטה. שי-פרעה לקחה פי 10 ואז פי 11 מקצבת האוויר. הליך +1 רק רשם. המלחים בכתביו דגל בניסויים מבוקרים ובמתיחת הגבולות.
תRד המשיך לעקיף כלולאה זוגות איברי הקומות העליונות של דיזנגוף סנטר. נישא על הלם ההדף, נדחף מנחיל לנחיל ככדור עף, קפא תRד בתנוחת גלישה.  כמו הרקדנית שחוללה בקודקוד נחיל, כך גם הוא הפסיק להעביר נתונים. להבדיל ממנה שנקטעה באחת, הלכו ופחתו שידוריו בהדרגה. שי-פרעה התכוננה לזינוק. השידור הצטמצם לסממנים מהגידול במעגל הקול המודפס. גם קצב פעימתם נחלש. אין להם הרבה זמן. 
שי-פרעה האטה את הזרם בצמתי המידע. האוויר נשב מעל הצינורות המוטבעים במפרקיה וצינן אותם. שני משושיה הזדקרו הכי רחוק שאפשר מאדמת האסטרואיד הלוהטת. קצותיהם מתכופפים האחד לאחר עדין לא נושקים. היא עצמה בזה אחר זה הכרוכית העורפית העליונה, שתי המצחיות והקודקודית. בשארית כוחה היא הדקה את שתי הרקתיות יחד, יצרה תו מונחה תRד 

ודחפה

dDoooooooooooo00000000000oooo

לחלל הזעיר בין משושיה
תמונה 1:   תRד בצד אחד של המבנה. לצידו גּוּשיער עדין מתאוששת מההדף
תמונה 2:  תRד בצדו האחר של המבנה. למטה, נחיל המעבר יוצא מכניסת המרתף
תמונה 3: הרקדנית, מחוללת בקודקוד נחיל המעבר שממשיך לסגת בגרם המדרגות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה